Utmana Dej Själv Lara, Smart



1. det var inte hela storyn jag skrev om mitt luffande, missade bussen, tappade bort plånboken. När jag pratade (skrek) med pappa på svenska i telefonen, så var det självklart några killar som tittade snett på mej. Jag satte mej på trottoaren, typiskt beteende här i Sverige. Iaf, killarna passade då på att öppna sin käft och kläcka "ej tjejen, det är inte fint att sitta så, sätt dej på bänken där borta. Förresten, var kommer du ifrån?? " INTE HÄRIFRÅN! Röt jag till och satte mej på den hänvisade bänken.. och då kom tanten fram.. därefter vet ni vad som hände.


 2. Jag gillar att skicka sms. Jag skickar inte bara för att skicka, utan för att höra av mej till folk across this country. Nej, det behöver inte betyda att jag flörtar med allt och alla! Det är jag, jag hälsar på folk, jag hör av mej, jag kollar läget. Men ring då, din nöt! Nej? Laki skickar sms? like it or not! 


3. 1986 21 maj, kl.05,08 pressades (vilket hemskt ord I detta sammanhang) lilla Lara ut. Det hade hänt något på sjukhuset, så dem hade inte tillgång till vatten. Pappa kunde knappt titta på mej, slet sej i håret och undrade vad han hade gjort! Tack för den!

 

4. Det var då vi flyttade betonghuset bredvid. Hela mitt liv har jag bott här. Lite status, komigen nu haha.

 

5. Det var någon sommar sen, då X-antal tjejer förfestade uppe i bondelandet bland bergen i Huskvarna. Bussarna ner till stan en lördag, går typ.. ja, aldrig. Fort som fan springer vi ner, självklart hade vi missat den. Vi började vifta hejvilt och till våran förvåning stannade en långtradera. (ni pet ni sest) Granskade vi mannen bakom ratten och tittade sedan på varandra och hoppade in. Bäste resan ever. Hur trevlig som helst. Han hade barn och allt, självklart var han från Skåneland.

Men jag började få vibbar om att han hade en kamera, ja det hade ni också trott, sättena där bak kunde lika gärna varit en porrstudio! Jag var tvungen att fråga vad han hade (pekade på den runda saken) och i samma veva sa ja " Vi är sju tjejer här, vi tar dej lätt"  Han skrattade och sa - Det är en lampa och tände. HAHA.

 

6. Gillar att ge bort småsaker som jag vet kommer sluta med små söta leenden. Alltid lika kul!

 

7. Har spelat volleyboll, pingis, innebandy (måste tillägga att vi vann serien det året jag spelade back) Har även spelat piano, dansat Ballet (vilken flicka har inte gjort det?!) och vanlig dans. Vad kan jag idag? INGET, nada, Icthi!

 

8. Brukar avsluta andras meningar, inte för att dom inte kommer på vad dom ska säga, utan.. jag ar problem, en grej jag gör

 

9. Pratar med mej själv i andras sällskap. Ställer en fråga och sedan svarar på den. En sjuk grej som hände förra året var - en kompis och jag var ute och gick., vi började prata om en grej. Så skulle jag leka smart och säga ?det är samma sak som?.? Under den tiden jag sa det, kom jag på att det inte hade någon som helst koppling till det vi pratade om och skrek u t"Det är inte samma sak!?" Kompisen visste inte vad som hade hänt, vad var samma sak som inte var?! LARA?! Vi dog av skratt!

 10. You think you Know (me)  But you Have No Idea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback