In Ljar We Trust




Vilken helg! Hade det inte varit för Jasa och Bata hade den inte  alls varit givande. Jobb i Borås för Loreal var anledning till att jag tog mitt pick och pack och satte mej på bussen fredag morgon kl 07.50. 
En väldigt trög och seg dag på jobbet slutade med underbara kort från parken och hemma hos Bata. Vad kul man ha med en kamera och lite fantasi!


 

På kvällen var det pizza time och "Tjejkväll" plus Bata. Vilka freaks vi var med våra peelof masker! Efter många skratt och glädjetårar däckade vi och en ny dag väntade. Återigen jobb, men bara till klockan 4. Syskonen väntade på mej i parken vart vi var dagen innan. En filt, lite kyckling, potatis och bröd. Efterrätten bestod av jordgubbar, udda päron, vindruver  och kelda med vaniljsmak. - Vad gör du när Kelda gör jobbet? hehe
Bakom oss satt några ungdomar som spelade 80-tals rock. Öl i handen och håret åt alla håll. Dom har stil, inte vi "wannabees I dont know what"



Klockan tickade och redan vid 5 var jag tvungenatt sätta mej på bussen hem Sorgligt men sant. Hemma väntade en födelsefest. Grattis Bina, som numera är 20 år. Tiden går snabbt.
Helgen är över. Ny vecka imon. En mycket speciell pojk blir 21 år imon. Jag Önskar dej all Lycka i världen, Sunce!



 Hvala Potatåå och Dragamella!!!






Kommentarer
Postat av: Jasa

Hahaha Ljaaar,Ljaar vad ska jag säga? Vilken underbar helg det har varit. Jag skulle verkligen ångrat mejj om jag stannade hemma i värnamo. Det gick för snabbt säger jag bara,detta måste vi göra om.Tack för e underbar helg å tack för mycke vackra bilder. Är man fotogenisk,så är man fotogenisk. Love you...In Ljar We Trust! Ps.Hahahaha Dragamella,nu har bata fått sitt smeknamn.

Postat av: Ljar

haha du är fotogenisk, det där var bara tur :P haha, jag kanske borde ha med mej djungel kortet - *skratt!!!! ses soon i hope

2007-04-15 @ 21:15:44
URL: http://lakistar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback