Chokladen var min Bästa vän


image105


Glad, Ledsen, Trött, Sugen, Arg - Allti gick att botas med Marabou chokladen. Tills man åt för mycket och ångesten började krypa fram. Nu är det andra tider, tydligen. Det smakar inte som innan, fel på mina smaklökar? Den smälter inte lika härligt på tungen, utan tänderna börjar ila och protestera mot sockerattacken.

Vad ska jag göra nu ? Måste hitta en ersättare, helst en nyttig sådan,
som kan bota alla slags känslor som behöver dämpas...

några Förslag???

Kommentarer
Postat av: Jossa

Ananasskivor! Så himla gott! och inte allt för onyttigt heller:D

Postat av: Jasa

Hejj min chokladpudding :D Vad tycker du om låten då?Kul å träffa dejj idag baby..Jag mår bara bra,men efter att ha träffat dejj mår jag ännu bättre=) In Ljar We Trust!

2007-04-27 @ 22:26:29
URL: http://jasaa.blogg.se
Postat av: Sneki

:D jag tycker de blir äcklig efter ett tag konstigt nog ... :) men annars är den suuuppeer gooooood :):)

2007-04-28 @ 17:28:34
URL: http://snekis-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback