Prison Gubben framför Mej

klockan är strax efter halv 12. sitter i fikarummet och äter med mina flummiga arbetskamrater. en massa lernia folk har kommit för att slita arslet av sej hos oss. en 25 årig tjej som suttit själv i tre dagar fick nu sällskap av en äldre man. han hade precis ställt in maten i mikron och väntade vid sin plats, som är brevid tjejen. Båda sitter med ryggen emot oss

 Jag vände blicken snabbt mot deras håll och lika snabbt hamnade den på den äldre mannen. Ögonbrynet höjdes. Den äldre mannen iaktar rummet och hans huvuvd rör sej i sidled. när jag såg han i profil hojtade jag till. han påminde mej väääldigt mkt om en som fyllde våra tv-skärmar varje måndag i våras. Jag bad Hanna glo lite diskret och hon kunde inte inget annat än hålla med mej.

Fan gubben framför oss är ju kopia av han som dog innan killarna från prison break skulle fly! han med alla pengarna. så lik, man kan tro att dom är tvillingar eller nåt. mustage, samma slags frilla.
haha gubben dog aldrig, han kom till Fläkten för att jobba :P


notis
 ont i axlarna. tällde tre pallar brevdi varandra framför in bana idag. jag är för kort. 
  Hannut ska byta skift. vilket innebär att jag blir ensam tjej med 10 andra killar. Åh Du Milde
              
               myttra och pinna iväg är 2 ord till som hörs bland ec folket.     
               
myttra - pissa. bara när en kille ska pissa, Brate Henke tyckte inte det låter så bra när en flicka som jag säger att hon ska myttra

pinna iväg. Henke skulle visa dansen han fick uppleva i Grekland, när dom dansar i sidled.
pinna iväg används typ istället för springa iväg 


                                       

                                                                                   

Close Up


close up. muhaha  ej Era Muppar -  KOMMENTERA gärna!

Kommentarer
Postat av: Joka

hahahah, största intrigerna i din blogg ju, min är de vanligavanliga :D

2006-11-30 @ 20:12:25
Postat av: till joka från laki

vilka intriger? :S ehhe såg at jag hade nåt stavfel här oxå hah ska ändra det nu. ha en bra helg babe!

2006-11-30 @ 21:30:54
Postat av: En som vet,,,

ett riktigt proffs,, o då menar ja ej texten. Men annars är de intressant o läsa! :P

2006-12-08 @ 12:30:49
Postat av: En som inte gillar o vänta

Tyvärr gillar man inte o vänta, så va gör du ikväll ?:D

2006-12-08 @ 12:41:06
Postat av: till en som vet

tro fan det. väntar man på nåt gott väntar man aldrig för länge,, hehe vissa lär ju få vääänta *garv*

2006-12-08 @ 12:42:06
Postat av: till en som vet

ikväll är jag upptagen ;P gillar du inte o vänta så har du hittat fel proffs :P

2006-12-08 @ 12:45:37
Postat av: Daniel

Du är jättesnygg tjejen. Det skulle ha varit kul att lära känna dig bättre på MSN när man kan snacka med dig där. Dina läppar är ju helt underbara. Hoppas att du vill
snacka på MSN snygging? Det skulle jag vara tacksam för. Min MSN hittar ovan den här rutan.
Ha det bra sweatie. Danne

2007-01-04 @ 19:12:00
Postat av: till daniel

hittade ingen masn ovanför rutan :P hehe tack så mkt!!!

2007-01-07 @ 13:52:00
Postat av: Sina

Inte funderat på en tandblekning? Dina tänder ser hyfsat ovårdade ut.

2007-06-20 @ 02:40:44
Postat av: tilll sina

haha min tumme är framför så det rä därför bilden skiftar i oorange.. mina tänder är faktkst relativt vita med tanke på hur mkt ja plågar dem ma kaffe osv.

2007-06-20 @ 11:22:06
Postat av: till sina

tummen framför
blixten asså.. :)

2007-06-20 @ 11:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback