Malmööö



då var det dags att ta en titt på södra sverige. nej det hade inget me mitt jobb att göra, nu hade jag en ledig helg och tog möjligheten att luffa under mina önskemål.

tack Stefana och Valentina - skinny bitch! sedan fick man träffa Suki. lång smal jävel som jag vet önskar vore bättre än mej på biljard. det är bara att erkänna, jag ägde :) Kul som fan att träffa dej, det var på tiden.
passade på att träffa lite annat folk. världen är ruskigt liten. det blev en mysig lördag kväll och söndag eftermiddag. serbiska kyrkan 3 min från Stefana. haha. Mitt framtida jobb i Köpenhamn?  you never know

det känns som om man var utomlands när man var nere i malmö. folket vände sej om när man prata som om man vore en freak. ursäkte mej att jag inte säger - ...Adolfs TOJ -  ja dom menar TORG hihi.

det var skönt att komma iväg lite. denna helg är jag hemma och helgen efter väntar kära GÖTEBORG, jag saknar det som fan. men det jag saknar mest är min Tannaz - ME LÖV.





inga förväntningar - inga besvikelser

Kommentarer
Postat av: Tanni

hahaha baby me know you miss..snart helg och med andra ord snart party at ma place aiiight ;)..many people and many fun hahaha

2006-12-11 @ 14:33:23
Postat av: till tanni

sho babe! hehe me miss bree! det ska bli partaj i helgen, utan översvämning!!!

2006-12-11 @ 14:58:56
Postat av: Tanni

hahaha medo I wish just nu ser det inte ljust ut bara blått :P

2006-12-11 @ 15:07:26
Postat av: till tanni

hehe ech, vi kan ha skumparty ;P jag kan köpa skummet, du står för vattnet! ghaha

2006-12-11 @ 15:08:12
Postat av: Tanni

hahahha yalla thats a plan ;)

2006-12-11 @ 17:45:08
Postat av: skinny bitch

hihihi sexiga bilder på oss ju :) Kul att lära känna dej:) puss V

2006-12-18 @ 23:32:11
Postat av: till tValle ;P

självklatr, vi är ju sexy bitches ;P haha

2006-12-18 @ 23:39:20
Postat av: katarina

hej lara!! adolfs tooooooj... dzeki sta radis?? cao/brus vilis

2007-08-14 @ 11:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback