Göteborg


15 dec - Omid och gänget på råslätt. haha fisken blev inte så lyckad, men salladen var himla god! satt och drack lite vodka apple - inte druckit den innan, god jajamen ;P   en massa skit hade hänt dagen innan och jag pallade ej och sitta hemma själv. behövde någon som skulle få mej att skratta :) skulle hälsa på Cherie, som jobbade på velvet och det gjorde jag. vid tolv tiden åkte jag, omid och guzze från råslätt... haha jag var där 20 min och bad dom hämta mej efter makedonkan. jag ville hem och sova. och så hade jag en del på hjärtat...


16 dec - packa, fixa presenten och allt annat. kl 13.07 ringer Sandra, - gbg here we come! galningen körde way too fast - vi var framme på 1h och 20 min!  sajko. haha. hängde på nordstan, åt, träffade Nikan och sedan drog vi til willys för att handla. kom hem till Tannaz, my love, där det några dagar innan hade varit vatten högt upp till knäna!

festen drog sakta men säkert ignång och det blev bara mer och mer folk. vi hamnde senare på utestället respekt, helt okej, vi tjejer shejkade loss! ;P

under kvällen får jag en klapp på axlen  - "ursäkta hrm.. mm jo du ser ut som min sister i usa, skulle jag kunna ta kort pådej och skicka till henne sen?"   jag du vet - aha .. okej..  *KLICK*  
haha du roliga var sen att när jag skulle vända mej om, kom en annan nuna och ville oxå ta kort - haha vad, har han oxå em syster nånstans? *garv
tjejerna stack till nattkafe, jag stack hem. sandra var redan hemma. kl. 03.05 Laki befann sig i djupsömn

17 dec - laki har haft körkort i två år! yeah! tannaz fyller 20 år! yeah
sista dagen i gbg. skulle in till stan för att träffa en söt nuna. trevligt . det var inte igår vi sågs..
köpte lussekatter, in i bilen och jkpg here we come. suck, me dont lke








saker håller på att förämdras...
en går den andra stannar
vissa saker tror man verkligen inte skulle kunna hända
men det händer, och besviken blir man.
jebiga... nu vet jag att det inte är värt det

Kommentarer
Postat av: Tanni

UTFLIPPAT :D

2006-12-27 @ 13:18:39
Postat av: till tanni

me love ya! ärligt nu, jag vill träffa dej babe! tänk på mej så blir dte glad! hah du skulle lika gärna börja gråta :P

2006-12-27 @ 18:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback