där satt den!

Jag som skaffade bet365 för att kunna följa serbiska matcher i vilken sport som helst. Men självklart kunde jag inte se matchen mellan Serbien och Rumänien. Serbien vann iaf med hela 5-0 och är nu med i VM! Woohoo så kul! :D

Sist men inte minst, den 22 åriga Novak Djokovic vann mot den ett år yngre kroaten Marin Cilic i China Open Finalen med 6-2, 7-6 (7-4). Grattis Noleee!

Helgen börjar närma sig sitt slut. Ruska salata väntar hos Steffi och jag ska oxå se till att hinna träffa kära Frenki. Var, när, hur - det har jag ingen aning om haha. Wonderwall har spelats i helgen - har börjat gå på gitarrkurs en gång i veckan. Det är kul och man lär sig en hel del, nu är det upp till mig själv hur mycket jag övar hemma.
- jag vill ju vara den som sitter i en park i Serbien med gitarren och de andra får stå för sången haha.

Det är för mycket i skolan, har inte hunnit med Jönköping än. Men fredag den 13e november bör ja besöka min kära familj, för den 14e är det våran "slava".

Saknar min stekare till bror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback