Till vad, skrev du?

Bilförsäljarvägen - ja, något sådant borde vägen från mig till busshållplatsen heta. Varje dag är det någon som säljer sin bil - vissa bilar kan stå där i flera veckor, andra försvinner snabbare.

Säljer man sin bil, på det gamla hederliga sättet, klistrar man upp en lapp på rutan där all fakta står. Rosengårdarna kör på den stilen, verkar inte ha kopplat det där med blocket.

Har läst dem knasigaste stavningarna, men den som jag såg idag hamnade på första plats - TILL SULÅ!

Till SULÅ??!! Till vad? Sollentuna? Solås? 

jag finner inga ord...

Kommentarer
Postat av: paulj

ahahahahhh! jag trodde du skojade när du berättade det - men come on - vid det här laget förvånar ingenting i rosengård... :P eller ?

Postat av: dragi

hahahhaa VET NI:KLACKNING 50KR mmm ni malmöbor....tur att vissa av er kan stava iaf haha!

2008-10-01 @ 16:35:12
URL: http://dragi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback