Alen, Du har smittat Mig!

Jag som trodde att min bror var den största bakzusen på denna jord - allt han kläckte, hände. Han ska alltid ha rätt när det kommer till det sämre. Värst var han nog när han öppnade sin käft angående en champions leag match. Jag tror vissa ville slå ihjäl han, bokstavligen. Nu räcker det bara med en blick, för att Alen ska fatta att inte ens tänka en negativ tanke, speciellt om det handlar om att vinna eller förlora.

Jag har blivit smittad av Alen. För några dagar sen när grannen var över, pratade vi om hur pinsamt det är när man står i kassan och ska betala och när köpet inte vill gå igenom. Man känner sig som den största idioten.

Vem tror ni blev den största idioten två dagar senare? - jo, ingen mindre än jag. Hamnade på Lilddl med Gabbe och Paula. Passade på att köpa lite mer, eftersom vi kom med bilen. Resultatet blev - köptet ej godkänt. Snälla döda mig, tänkte jag när jag tog bort vara efter vara. Mammas röst ekade i huvudet om att man alltid ska ha lösa pengar på sig. Idijut Laki, var du tvungen att prata om något sådant?!

Igår satt vi från 13.00 till 20.00 på/i biblioteket. Uppdrag Projektarbete. Paula och jag lutade oss tillbaka samtidigt som vi granskade våran underbara text - analysen som nästan var klar. Tro det eller ej, så försvann allt! Ja, nästan allt... En femtedel lyckades att rädda, resten var en massa konstiga symboler. - Vem, tror ni, pratade om hur det suger när ens arbete försvinner av konstiga anledningar? - Jo, Paula och jag.

Flera saker har hänt som vi pratat om, men det är alltid saker som man inte blir så glad över. Så slutsatsen av alla dessa händelser blev att inte nämna något som är negativt. Nej, jag vågar inte ens tänka tanken,,,




Kommentarer
Postat av: paulj

ja såna jävla bakzus vi e! ska sluta upp med dom negativa tankarna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback