Fredag?

"För på torsdags äts det ärtsoppa, på lördag är det fest men fredagen är ändå den dagen som känns bäst"


Vet inte riktigt om jag kan hålla med där - För på torsdagar äts det verkligen inte ärtsoppa, på lördagar är det sällan fest och på fredagar känns som vilken dag som helst. Onsdagar är min helg och det duger gott och väl. Kåren räcker och jag har börjat få lite avsmak. Nästa kåren besök blir nog den 29 okt - då det är Halloween fest. 

 Denna fredag har jag inget planerat och jag känner inte heller för att partaja som kanske resten av studenterna gör. Fast ändå vill jag göra någonting. Någonting som man ser framemot. Böckerna väntar på mig hemma hos Paula och vi sååå ska plugga idag. Men vad ska man göra ikväll? Det är ju som sagt helg.
 
Jag minns när jag jobbade så var fredagen, eller helgen, guld värd. Redan på tisdagen började man halvt planera vad man skulle göra på helgen. Men nu? Inte riktigt samma sak. Bra eller dåligt? Jag vet inte. Antingen känns varje dag som helg eller helgerna som vilken dag som helst.

Man får väl tänka att varje dag är en ny dag och se till att göra det bästa utav den. Så vad som än händer ikväll, hoppas jag att jag lägger mig nöjd och inte irriterad.


Vad gör du på en fredag när du inte planerat något speciellt?


Kommentarer
Postat av: Aleksandra

drar hem en kompis, sätter henne framför tv o bjuder på allt gott som finns :D

2008-10-10 @ 19:01:01
Postat av: Anonym

Hej hopp! Kikar in:) Ha en trevlig Fredag!

Postat av: till aleksandra

haha braförslag, men jag har ingen tv :P då får jag dra till en som har hihi ha en bra helg!

2008-10-11 @ 14:56:39
URL: http://lakistar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback