Tvätt och Bowling

då var det söndag igen. Näsan under böckerna, pupilerna blir bara större och större som försöker suga åt sig vartenda ord. Juridik har sitt språk. Många ord har slagits upp på det perfekta internet lexikonet. Jag blir dock orolig när ordet inte finns och innebörden förlorar hela sin mening. Vederlag, avyttra, beblanda är bara några av orden som jag numera kan lägga till i min personliga ordlista.

Student. Jag är ju en, men har inte riktigt känt mig som en förrens igår. Fick brottas med stormen dom 30 metern jag hade till tvättstugan. Jajamen, ingen mamma som fixar allt. Efter att ha lagt in dem två första maskinerna, satte jag mig på det enda bordet som fanns i den lilla tvättugan. Mp3 spelade ljuv musik medans jag läste FastighetsmäklarLagen.
Scenen där den snyggaste killen kommer in och tar mig med storm, blev aldrig av. Bättre lycka nästa gång?

Var med dem trevligaste killarna igår. Dom senaste helgerna har jag umgåtts med dem och jag stortrivs! Förra helgen ägde vi på Slaghuset, en oförglömlig helg! Igår blev det nattbowling. I två timmar skulle vi flasha med våra talanger men det var en timma för mycket. Min vänstra skinka la ner verksamheten och jag måste ta seriöst på detta - jag menar hur otränad är jag inte?! Jag får alltid ont av bowling, men inte som en normal människa då armen kanske är öm, nej nej, den största delen jag äger på min kropp ska säga ifrån och sända ut sina smärt-soldater!

Eftersom jag har bilvit lite seg med uppdateringen så kan ni alltid besöka Paulas blogg, yngsta varelsen i klassen, på sidan
http://piecesofpaula.blogg.se/   Där kan ni läsa om våra små äventyrer! :)


ska fortsätta leka smart med böckerna under näsan.

image302

Kommentarer
Postat av: Paula

Haha...
Läsa om våra små äventyr... Fan vi får börja göra saker igen då så att jag kan skriva lite shit ;) Imorgon!

Postat av: Anonym

Min helg var jätte bra, skulle ha pluggat och pluggat, men tog det lugnt så nu har jag plugg över öronen att göra. Lagom roligt. Hur var din helg ? :)

2008-03-03 @ 19:51:17
URL: http://dindaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback