Surprise, surpise!

Nu har jag tagit över Lakis  blogg ett tag, för er som inte förstår vem det är som skriver så är det jag som är Paula.
Jag tar över hela hennes liv snart, hahah.
Bor praktiskt taget här, men aja nu ska jag inte hänga ut mej själv, jag ersätter Laki självklart... I natura hihi ;)

Nej men, såklart är det ju så att blattarna trivs ihop, vilket vi gör. Jag kommer ihåg hur jag störde mig på henne på uppropsdagen
Läraren: LAra Ivanovic (sån svenne uttal)
Lara: Laaara uttalas det

Jag ba, orka va hon. Det är fan same shit.
Det gjorde hon om en gång till. Jag ba men jävla blatte, va glad att hon iaf kunde uttala ditt efternamn, sluta klaga!

Alltså luften här e förorenad. Laki klagade på hyresvärden; "kolla däruppe, det är SMUTS!", "Kaklet är trasigt (typ 3 mm), det har ramlat gips" (några smulor), "det är gropar på balkongen" (okej, helt rätt), "det är smuts i bestickhållaren", "titta här när jag drar mitt finger", "papperskorgen i badrummet är smutsig, och tror du min mamma lämnade den så? tro fan inte det!", "det är läckage under mattan" - okej det var väl ändå det värsta. Hon klagade på allt, fönster, lister, ALLT.
Men det mesta stämmer ju haha, lägenheten är taskigt gjord.
Men asså, kvinna, det är Rosengård du bor i. Vad mer kan du förvänta dej?
Luften är fan förorenad - såklart. Hela Rosengård är förorenad, inte bara luften jag menar då :p

Nu ska jag sluta mobba Laki - och göra nytta istället.
Men I'll be back med lite mer roligheter.
Ciaoo!

Kommentarer
Postat av: laki LAAAAAAra

HAHAH paula det är sant - min mamma lämmade den inte så! :P efter helgen blir dte säkert mer roligheter med raaawr (om tönten inte ska jobba) och med davve the handy man - (100-lapp-tabben och vikningen) :D
vi är gryyyymast!

Postat av: Lane

Trodde inte du kunde va sån gnällspik =) Fått för mkt luft i Malmö? :P

2008-03-07 @ 19:48:37
Postat av: laki till Lane

aaa för mkt skit luft! förorenad luft har skadat mig rejält!
saknar du mig? hihi

2008-03-07 @ 19:50:42
URL: http://lakistar.blogg.se
Postat av: Laguna

Varför tar du över lakis blogg? Orka bo i rosengård....

2008-03-07 @ 21:53:48
URL: http://www.meninpain.com
Postat av: till laguna

cao tarzane! :P
haha hon skrev bara ett inlägg, jag är snart tbax :D hahah jebiga, jag hade inte ås mkt till val så det fick bli rosengård :D

2008-03-08 @ 02:41:17
URL: http://lakistar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback