god natt


image303

Nästan vindstilla.
Svaga vindar tränger igenom mina dåliga isolerade fönster
Jag är student, jag bor som en, vad kan jag begära?
Timmarna försvinner och sent är det. Igen.
Dem enda levande orden jag hör
kommer från min knapplösa radio


Dag in, dag ut
Idag, som igår
jag med mina 6 väggar
mobilen och datorn
böckerna och en ständig undran -
kommer jag klara det här?


kan inte backa, inte nu
nya kompisar, nya utmaningar
ett nytt liv


sällskapssjuk liten skit, är jag
van med en nervpåfrestande bror
ljud från den serbiska tv-kanalen
mammas kramar, pappas skämt


men jag är här
och skapar min framtid
det är tanken iaf


det är upp till mej nu
ingen annan
vilken press
vilken stress


det är upp till mej nu
jag har makten i mina händer
och ansvarar för mitt liv
fan jag ska göra något bra utav det


men utan er, kommer jag aldrig klara av det
så snälla, försvinn inte

Kommentarer
Postat av: Ema

Hehe klart jag kommer ihåg dig :)Det fotot älskar jag på dem.. hehe..

Postat av: Jasa

Vi vet alla att du kommer klara det :)

2008-03-04 @ 14:53:56
URL: http://jasaa.blogg.se
Postat av: Dajana

Du klarar det Laro :D Klart det är hårt i början.. men man kanske vänjer sig mer och mer med tiden. Tänk det är nu det gäller i ditt liv att klara av detta sen kan du leva som en drottning med soft jobb och allt. Dina föräldrar är säkert stolta över dig :D vem skulle inte liksom! PUSS ta hand om dig.

2008-03-04 @ 20:54:15
URL: http://dajanaaaaa.blogg.se
Postat av: Dajana

Jo allt rullar på även fast det är rätt mycket i skolan nu. Ska även ta emot en spansk utbytesstudent som ska bosätta sig hos mig i en vecka från och med Söndag haha. Förresten din far är hos oss nu :) Vad tycker du om Malmö annars och så? Har du många vänner? Åker du ofta upp till Jkpg? Puss!

2008-03-05 @ 18:47:13
URL: http://dajanaaaaa.blogg.se
Postat av: emelie

hej jättesöt

2010-03-05 @ 10:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback