8 mars. Oh Zeno Oh

Dagen efter. Ingen röst kvar, aldrig ovanligt för mig efter en kväll som igår. Var på Zeljko som bjöd på sig själv. Stod längst fram vid scenen med ett tryck i ryggen av svettiga, halvt fulla, högljuda kroppar. Jag älskar verkligen live musik, om den är bra. Jag ryser från topp till tå och jag känner ro. Bästa jag vet är när någon kunnig drar fram gitarren och vi andra tar fram våra, inte så bra - sång talanger. Men ändå, det är känslan som räknas och jag älskar den!

Kommer aldrig glömma Göteborg för några år sen, då La France Lilly och jag var på Alen Islamovic och Tifa. Varenda krona var värd! Dem sjöng i stort sätt hela kvällen. Saknar dessa koncerter...

Paulas inlägg -- hon är klockren. Jag sitter här i sängen, smutsig och borde ta en dusch, men orkar inte just, Paula kommer snart med sin sjuka humor och då är det plugg igen som gäller. Ikväll blir det, hoppas jag, en soft kväll me killarna. Alltid kul med dem :D


image304


Saknar mamma. Har inte fattat att jag flyttat än. Jag sitter här nu och tittar på mina 6 väggar och kan ändå inte riktigt förstå att detta är mitt nya hem. Som om jag vore på besök bara. Jag saknar mamma, som ringer mig nästan varje dag och checkar läget om plugg, mat och kompisar. Hon får samma svar varje gång :)

SRECAN OSMI MART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback