I can see you, better

Sist jag var på synundersökning var i mars månad förra året.
Då fick jag goda nyheter - Bättre syn!
Kom precis hem från ännu en synundersökning och med ett sex-pack av nya linser. Good News? Jajjamen! Nu har jag bara minus 2 på vänstra ögat och minus 2,25 på det högra. Hade innan minus 2,75 på båda. Så det känns bra!

Tack och lov så behöver jag inte ta ut linserna varje dag, utan jag kan sova med dem. Innan när jag hade olika styrkor på linserna fick jag ta ut dem varje kväll och självklart brukade jag mer än ofta trycka in fel lins i fel öga. Oj oj då var det lite snurrigt, minst sagt.

Men ni lucky bastards som ser perfekt, var glada! Jag hade verkligen velat vakna och se normalt, utan att ögonen är torra. Nu vaknar jag och ser någorlunda bra, får nästan känna mig fram till vätsk-lins-burken och låta dropparna fylla ögonen så jag kan se klart.

Kommentarer
Postat av: Jasa

Ja här kommer tjejen med -4 i styrka....It sucks :(

Postat av: till jasa

hahahaha ja säger du att du har fel varje gång du säger - "men du är ju jämt fin laki" -ma nemoj, du är ju halvt blind! hahahah

2008-07-07 @ 17:48:49
URL: http://lakistar.blogg.se/
Postat av: Snow

Åk till turkland o operera, smidigt och säkert;), fan så mkt billigare än Sverige.



/En som vet:P

2008-07-07 @ 19:22:06
URL: http://snowww.blogg.se/
Postat av: Cinge

fan vad gott o lämna landet.) i helgen var de grillning hos en polares stuga vid havet.. sen blev de lite utgång .) riktigt trevligt.. hade du en bra helg?

2008-07-07 @ 19:23:42
URL: http://cinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback