Arbetsskada? (med balkan-brytning)

Efter en hemsk natt och bara tre timmars sömn, gick jag upp halv 6. Hämtade hem-telefonen för att ringa till Sickan och sjukanmälla mej, igen. Jag var inte på jobbet i måndags, pga av axlarna. Igår var jag på jobbet och nu sitter jag hemma igen.

Sandra Dahlström kommer snart och stackarn ska få massera mig. Jag har tre ryggrader enligt en på jobbet  - det är tydligen bara knutar. Sandra, bara du är gentle, så överlever jag...

När HV-s massör masserade mig på jobbet för ett år sen, ville jag dö. Bokstavligen. Det var 30 min av ren pain. Hon trycka någonstans vid axeln och en punkt vid ögonbrynet gjorde ont. Auch. Jag kom ut därifrån och kände mig som om någon slagit mig gul och blå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback