Vem annars om inte jag?

.


Hur förvirrad är man inte att man går till skolan
 tre dagar tidigare?!?



Har tittat på pappret 50 gånger. I onsdags åkte vi dit för att jag ska veta vart jag ska gå på fredagen. Nervös och hade ångest som om jag skulle slaktas, satt Nikan och jag i vardagsrummet i den söta tvåan i Malmö, Hundratrettiofem obesvarade frågar och tankar bildade tredje världskriget i mitt huvud. Kom fram till att jag har verkligen fobi av skolan - förbannade gymnasietiden som har satt sina spår. Allt som hände då, allt i skolan och alla känslor har fått magen att vrida sej varje gång någon har nämt någonting som har med skola att göra.

Så fredagsmorgon gick jag upp, gjorde mej iordning och gick ut i staden där vindstilla inte existerar. Klappade mej själv på axeln att jag hittade all by myself. Samtidigt som jag klev in på skolan och tog fram pappret för att kolla vilken sal, läste jag meningen jag läst så många gånger innan - Utbildningstart: måndagen den 21 januari.
 
Vilket skämt? Är det sant?! Men va fan fick jag 18e ifrån?!? Ringde Nikan som inte kunde hålla sej för skratt. det var inget mer med det, åkte tillbaka för att fixa en tidigare buss till Jönköping. 18e januari står det med stora bokstäver på hemsidan, men om man tittar tre rader under står det lite mesigt att det är den 21januari.

Ja så hur var det i skolan Lara första dagen? - haha den frågan kan jag svara på imorgon!
 


Kommentarer
Postat av: jelena

Okej hehe, jo allt går bra, de gammla vanliga jkpg du vet haha :P. men du får ha de så bra där nere. ta hand om dej så ses vi nån dag inom kort (:

Postat av: Anonym

haha nej vad jobbigt.. taskigt att de skriver den 18e då, det var inte registrering då? eller? vi har ju alltid registreringar några dagar innan den riktiga föreläsningen är bara för att de ska veta hur många som verkligen kommer.
tackar :) tentan gick bra och jag önskar dig all lycka med dina studier men jag hoppas inte du slutar blogga :) gör som mig, när det är 2 veckor kvar till tentan, ta en bloggpaus.. det hjälper mycket :) kram

2008-01-20 @ 18:02:00
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Dajana

Laro vilken otur! Men lycka till framöver och hoppas du trivs :D håller tummarna för dig inför måndag! Kram Dajana

2008-01-20 @ 18:11:32
URL: http://dajanaaaaa.blogg.se
Postat av: Lexie

ha en bra kväll :D

2008-01-20 @ 21:35:26
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Natta

hahaha okej :D vet du, min bror är tillbaka med bloggen. samma namn, den var inte borta utan han verkar ha börjat om från början ;)
ha en fin kväll!

2008-01-20 @ 22:50:00
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Natta

hur var första dagen?

2008-01-21 @ 21:36:18
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: jovana

du måååste messa mig & skriva hure va!!? jag har dock inga pengar, så kommer inte kunna svara! saknam te :(

2008-01-22 @ 16:46:44
URL: http://beautifuldestiny.blogg.se
Postat av: jovana

neej. jag kan inte messa, för mitt kompis har gått ut & jag har inga pengar :( har bara vanligt kontant nu du vet! såru va inte i skolan idag eller vad? fattar itne :P haha, men va kuul med studentlägenhet :D:D

2008-01-22 @ 17:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback