Skippa mina Stavfel

sov min sista natt på soffan hos Nikan. Har blivit bortskämd genom att jag har bott så centralt. I Gonna miss It. Ja kollade på vårat schema - typiskt - efter att jag flyttat till Gripen så börjar vi nästan varje dag kl 08.00 (obs plus den akkdemiska kvarten) haha.

--- Fast lägenheten är så värt det!!!

min päron börjar ladda med mikro, toaster och Gud vet vad. Jag tror mamma has samlat på bestick, glas, lakan, kastruller, handdukar. glas och en massa annat sen dag ett av mitt liv. Visst är dem underbara som backar upp me till 200%?

Juririken har kommit i gång på riktigt . lite hat man fakstiskt lärt sej, kan redan hänvisa till Balkar, paragrafer och stycken :D   oh yeah - fast man borde plugga varje dag för att det ska fastna på riktigt. Men lite smart känner jag mej. Just lite, ekonomin slär till snart, samtidigt som vi har jurdiken.
Så har vi hemtenta den 14-16 i Fastighets... någonting?!?!  

Gjorde klart hemuppgiften som ska in innan 7 mars. Tänkte lämna in den idag - tror du ja hitta till hennes fack?! Bärandes på lagboken med mitt tålamod gick inget vidare. Jag gick upp och följde med Paula till stationen. HOn blev ändå upp-pimpad :)

det är kallt. ruskigt kallt. det var fint för några dagar sedan. Då var ja och utforskade Malmö på egen hand. 2 timmar och jag gick en rejäll runda. Malmö påminner mej lite om Jönköping - fin stad, mycket vatten och dem bygger om ÖVERALLT!!!

nehe, ville bara skriva lite... så ni inte suckar för att jag blivit sämst på att uppdatera

Alla fucking hjärtans dag imon woohoo *not*  och sen fyller min kära Kung Fu Padre 54 år :D

Kommentarer
Postat av: tamara

tack så mycket lara :) ha inte varit så särskilt aktiv i bloggen pga. tentan, men här kommer lite respons. jag mår som man brukar må när en tenta närmar sig, funderar dock på att göra en fuling och planka, så att jag får mer tid på mig. hur går det för dig? juridik är svårare än man tror, fick högsta betyg på det, woho, so u can do it! puss och kram

Postat av: laki till tamjar

ärligt?!?! kan du juridiken!?!?! jag har frågor redan!!! haha när kan jag ställa dem till dej???

2008-02-14 @ 09:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback