54,53, 45?!

HAHA vilken tabbe av dottern Lara (idioten själv)  Jag sa till pappa idag medans han fixade salladen - "ja pappa nu är det 11 år kvar till pensionen!" han titta lite på mej, medans han skar gurkan i superfina skivor med sin love-hacker a la tv-shop. jag fortsatte - "ja ja, papap så är det i sverige - man ska slita till 65, inga arbetsskador här inte!" (arbetsskador med jugge-brytning)

nu började mamma reagera och vände sej till mej - "men lara han fyller ju 53!" Oj fan - juste det, han är ju född 1955! Jag nämde direkt att jag måste ändra detta på bloggen. Pappa tyckte att jag skulle bara vända på siffrorna och skriva 45. Yeah yeah sure pappa - sååå ung är du inte! :)


GRATTIS KUNG FU PADRE!

image300

Kommentarer
Postat av: jelena

glad alla hjärtans dag (L) :)

Postat av: Mimi

Ha en underbar alla hjärtans dag med människor du tycker om!!!!!!!!!!

Kram

2008-02-14 @ 18:45:50
URL: http://curiosa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback