Laki? Lucky?

Inte nog med att Paula störde sig på hur jag rättade läraren 2 gånger vid uppropet, så trodde hon även att jag inte kunde stava. Hon kollade min blogg och tänkte - "Ööh vad då "Laki"?? Lucky stavar man det ändå till, orka liksom"

Detta fick jag höra av henne, för någon vecka sen. Jag skrattade och förklarade hur det var, att jag inte är dum i huvudet, haha.

För er som har haft samma tankar när ni gått in på min blogg, så är fallet så att jag kallas för Laki. Ni vet - Lara blir för oss serber Laki, smeknamn med andra ord
.

Så nu har vi det avklarat

Kommentarer
Postat av: Jasa

HAha jag kommer alltid med så klockrena å dumma svar :D Blev inte så mycke planering..Jag surfade på internet :D

Postat av: Mato

Okej Laki =) hoppas det går bra för dej, varma häslningar från Kina av en gammal arbetskamrat...!!

2008-04-11 @ 13:19:11
Postat av: till mato

cao!!! när ska du hem från kina? :D hvala

2008-04-11 @ 16:17:03
Postat av: jovana

tack sötis! hahahaa, vaa? neej jag vet inte, har inte ens planerat imorgon, du frågar mig om två veckor :P haha, men hör av dig om du kommer :D

2008-04-11 @ 22:27:01
URL: http://jovanawho.blogg.se
Postat av: Rob

Lucky luke!

2008-04-12 @ 03:03:25
URL: http://robbieg.blogg.se
Postat av: Lane

Go natt =)

2008-04-12 @ 06:02:54
Postat av: Helena

shooo tack för din kommentar du skrev, svar:
hur jag lyckades hamna där jag é idag?
Hmm... jag började arbeta redan som 14 åring samt att jag har en mamma med bra jobb som pushat mig till o plugga o jobba... :)sen e det ba o kämpa o idag jobbar jag för SAS... ba bita igen.
Vad e de fö ngt du pluggar i kära malme? Hehe exakt ett år sedan jag flyttade däifrån nu...
Förresten kmr du ngnsin till linköping?

kramisar

2008-04-12 @ 09:25:29
URL: http://helenababic.blogg.se
Postat av: Dajana

Laroo :D pa kako si ti meni? hur går allt med skolan o så? händer denna helgen? oj oj många frågor på en gång ;) haha. Kraam!

2008-04-12 @ 12:03:32
URL: http://dajanaaaaa.blogg.se
Postat av: till lane

är det så livet är n i jkpg?? hahaha klockan 6 i säng??? hahaha skönt att inte mamma är hemma o gnäller :D händer ikväll broder min. min sambo o ja ska på bio ikväll :D HA MANNEN?!

2008-04-12 @ 13:07:46
URL: http://lakistar.blogg.se
Postat av: Anonym

hahahahaha aja alla är ju inte uppväxta med serber kring sig..men jag skulle iaf sagt "jebote, smotana." som inte visste ;)..

2008-04-12 @ 13:22:40
Postat av: Lane

Ja ha faktiskt ingen anning va som händer ikväll få se.

2008-04-12 @ 16:20:38
Postat av: till anonym

haha ne det är inte lätt att veta :P

2008-04-12 @ 18:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback