Besök av den nya Ägaren till The Don aka Floyden

Ikväll kvart över sju får Paula och jag en hedersgäst. Min kära broder kommer, förhoppningsvisst med ett leende på läpparna :)


Han ska stanna till på fredag för att han måste verkligen vara i Jönköping över helgen - fråga mej inte varför. Men imon får han, som alla andra i min klass, gå till skolan och befinna sej i D205 kvart över ett med papper och penna framför sig.  Haha jag måste memorera den bilden i mitt huvud - Alen bakom en skolbänk!


Egentligen har jag en massa att plugga, men eftersom brorsan kunde komma nu och eftersom han aldrig varit i min Rosengård-lägenhet, kan jag offra de timmarna till honom, hihi

ÖNSKA OSS TVÅ OCH EN HALV ROLIGA DAGAR!  

Kommentarer
Postat av: Mimi

Kul! Bröder är kul att ha :-)

Postat av: Lane

Ja ska ungås me mina arbetskollegor =)

2008-04-02 @ 20:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback