Sant x2


den som fruktar lidandet, lider redan av det han fruktar

Kommentarer
Postat av: saaandy

haha okej,nee kärlek är skit :D orkar inte bry mig gfaktiskt :P pussa

Postat av: jackie

fan..gumman skrivit till dig två låååånga kommentare, snarare brev till dig. men tryck nån jävla knapp o allt försvann fuck.. va arg jag blevvvvvvvvvv. Skit samma.. ville bara tacka för du va så gullig o kom o hälsade på, kul var det när vi sprang till tåget elle hur???NOT!!! fan höll på dö.. men fick mig inse att det e dags för konditions träning!..n...u...NU!!Läste i ditt blogg..blir lite orolig gumman du måste varva ner.. känner igen mig i den sittsen du e nu, säger bara taga ner annars kommer du gå inn i väggen, sakta men säkert.Ta en sak i taget hinner du inte så skit i det, vad e det d värsta som kan hända? att du säger nej jag kan inte, hinne inte , ta det en annan dag.Slit inte ihjäl dig gumman du e alldeles för ung för att på skynda åldras av stress. Det var så härlig o träffa dig ida... det var så länge sen..)= men vi ska hitta på nåt kul snart som ska få dig lugn o på andra tankar förrutom , jobb, jobb o annat oki.? låt mig hitta på nåt o så hör jag av mig.ännu en gång tack för besöket, måste träffas snart puzzzzzz hopas vi ses på lörd (=

2007-09-30 @ 19:26:06
Postat av: jackie

förresten,,fan har du ingen snyggare bild på mig ser ut som..polsk h**a!!!!!

2007-09-30 @ 19:29:26
Postat av: till jackie

tack själv babe!!! det blir npg lördag eller fredag! vi hörs under veckan! ja kom hem vid 8.. karin hämta mej. är helt slut. tog mitt magiska piller och ska sova nu!! tack för fikat och samtalet!!!! IM NOT THAT WEIRD NEXT TO YOU!! ahah skojja! me love!

2007-09-30 @ 22:38:35
Postat av: till jackie igen

vi får sminka upp oss och ta riktigt heta kort i helgen!! MUHAHAH

2007-09-30 @ 22:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback