Laki goes Materialare


Inte ens hunnit bli fast (skrivit på papper - men är fast från den 31 okt) och dem börjar redan smida planer angående mej. Det ska tydligen bli förändraingar på båda skiften för det funkar inte som det gör nu. En av förändringarna är att ha en materialare som har koll på alla grejer (börjar jag med fläkten ord här så kommer ni ändå inte fatta) så slipper folket som jobba yrar runt för att hitta det ena och det andra som behövs. 

Meningen är att det ska vara 4 timmar som - "Lara va fan har du ställt gejden?!" - och resterande på banan. Men i början kommer det finnas en hel del jobb så man kommer inte hinna med monteringen så mycket.
 
Jag var det tredje offret som Jojje frågade och den enda som sa typ "njaa, aah, det låter ju intressant - får jag mer lön?!" Ne det fick man ju självklart inte... Innan det skrattade jag och sa "Snälla, jag har inte ordning på mitt egna huvud, hur ska ja ha koll på allt material då?!"  --- det får bli en utmaning hehe

När jag kommer börjar jobba med detta, det vet jag inte. Men snart.

Önska mej lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback