Dagen Teknologi - Dagens Höjdpunkt


Ringde en kompis från hemnummret men inget svar. Två minuter senare ringer hemtelefonen. Privat. Jag svarade och visste inte vad jag skulle tro -


"Du har fått ett sms. Nu ska du få höra smset - xxxxxxxxxxxxxxxxx - messet skickades från nr xxxxxxxxx"

HAHAHA. Jag trodde det var ett stort skämt. En gammal tant pratade väldigt mänskligt och utalade det utländska namnet från smset helt perfekt. Vanligtvis hade jag lagt på dirket - men jag blev så paff och nyfiken och ville höra resten

Så gott folk - om ni inte redan visste - kan ni skicka sms hem. Orkar ni inte ringa hem och säga att ni ska vara borta hela natten - skicka ett sms och slipp allt tjat!

Kommentarer
Postat av: Jasa

Hahah svasta ce narod da izmisli :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback