Bollar i luften


Therese fån Model Inc ringde idag - ville att jag skulle sminka till någon katalog nu på lördag. SJÄLVKLART är jag i Vetlanda och jobbar för L'oreal då - varför kommer allt på en gång?! Det är flera gånger jag har fått tacka nej. Yft.

Måste ta och läsa igenom lite kort om alla Loreal produkter och det är inte lite. Inte konstigt att jag är stressad. Fysiskt och Psykist. Fabrik, Extra jobb, små plugg om produklterna, resande, kompisar - jag borde inte gnälla och det gör jag inte...typ , men jag är dum som inte inser att jag borde ha lite tid - för mej själv och bara andas. Koppla bort alla måsten. 

Ett två tre... ett djupt andetag
Andas ut

Kommentarer
Postat av: Mimi

Så du är sminkös??? Du kunde ju ha sminkat mig :-) Skojja bara hihi! tack för lyckönskningarna! Kram

Postat av: dragi

hello ITCHY....or is it SCRATCHY? =) hehe skoja ba....d va jättekul o se dig igår.....kram

2007-09-20 @ 17:23:43
URL: http://draguljevic.blogspot.com
Postat av: till dragi

haha det var kul! im itchy and mother fuckning scratchy!!!! HAHAHA kul o se er me! ;D

2007-09-20 @ 20:05:46
Postat av: sandy

hahaha breath in breath out atleast you're not ugly :D hahahah :D puss

2007-09-20 @ 22:34:45
URL: http://thelittlesandy.blogg.se
Postat av: till sandy

HAHAHA den var rolig ;P när ses vi kvinna?!

2007-09-21 @ 09:11:04
Postat av: jovana

lugna dig bre! ditt liv är inte slut än :) jag menar vi är ju här :D haha, man kan inte ha ett tråkigt liv med oss småbarn!
tare lugnt gumman, allt kommer fixa sig & du kommer må skitbra. - JOKA THA MAN

2007-09-21 @ 14:05:41
URL: http://beautifuldestiny.blogg.se
Postat av: till djövana

tack joka!!!!!!!!

2007-09-21 @ 16:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback