Kärlek på Burk


Göteborg. Igår efter jobbet, åkte jag till den kära underbara staden för att dagen efter gå på en Nivea kurs. Förra året då den också hölls i Göteborg, kunde jag inte gå. Men denna gången ville jag inte missa det och tog därför ledigt från Fläkten.

Tisdags kvällen sov jag över hos Anna, Runt åtta kom det tre härliga tjejer - gamla klasskamrater. LIte prat, käk och Desperate Housewifes. Härligt.

Givande dag med mycket skratt, info, diskutioner och många många grattis produkter! Underbart.

Och idag drog vi slutsatsen att Nivea är Kärlek på Burk. Gör dej aldrig besviken, finns alltid till hands, är inte otrogen och är som sagt -  ren kärlek för både din kropp och ansikte!





Latin -Vit som Snö

Kommentarer
Postat av: Natta

då hoppas vi på att du kommer in då :)
jag sökte ekonomi och juridik men vill helst gå juridik.. om inte programmet så börjar man med lite kurser. skadar inte direkt. :)

Postat av: Mark

Okej. Mina föräldrar är från mellanöstern. Själv är jag född här!

2007-10-18 @ 17:57:38
URL: http://nucci.blogg.se
Postat av: bina

ja men det är sant man ber ju bara när man behöver ngt .. man borde be oftare för man är ju kristen:) ha en trevlig helg

2007-10-19 @ 00:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback