Ge mej en Röjsågare


Rondellen är fin med sina buskar, blommiga eller inte, vägen täcks av återigen buskar och oklippt gräs. Och jag blir så förbannad! Ni som planterar eller designar dessa underligga vägar eller rondellen - ge fan i buskarna!
JAG VILL  INTE KROCKA OCH DÖ! 

Man ser ju inget! Står man där man ska stå med bilen - ser man inget. Vill man se då måste man köra fram lite och det lilla är ibland för mkt! Stör mej! Ge mej en röjsåg  och låt mej fixa skiten! 

Ge mej en röjsåg för jag vill inte dö! 

Kommentarer
Postat av: Sneki

ahhaahhahaha :D du kan ju gå ut med dina gröna fingrar och börja plocka lite :D

Postat av: till sneki

min gröna fingarar??? hehe du menar all skit från jobbet ;P ska gå nu till jobbet - OBS GÅ till jobbet. haha solen skiner - laki ler!

2007-10-08 @ 12:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback