Ett Liv Varanan Vecka




Ett Liv varanan vecka, det är vad jag har. Min Socila vecka har precis börjat. Så är det när man jobbar skift. Please, vad hinner man med och göra då man jobbar från halv 2 till 11 på kvällen?! Katastrof! 
Men inte denna veckan. Börjar äckligt tidigt, vilket är 05.56 och får stämpla ut 13.38. Fort som fan, in i bilen och hem!

Idag var jag tillbaka i stallet. Fyllde på hinkarna med vatten. Började mocka lite halvt, men jag gick över till att fylla  hö i IKEA-påsarna. påsar är det inte, men ni vet dom där blåa? 3 kg hö, och sen var det bara att ta nästa påse. Förbannade katt gned sig och höll på, blöt och smutsig som den var, lämnade spår av sej på mina mindre så rena byxor.  att säga "Bort Katt!" hjälpte ju inte. okej, "Bort Sture?!" nehe inte det heller... skit i det då :P
Karin tog in hästarna, Galna, alltid ska dom hålla på. Hatten av för henne som klarar av dessa stora varelser!


"Lara, du har inget liv!" - den meningen har man hört x-antal gånger. Varför har jag inte det? För att jag jobbar lite för mkt ibland? Jobba bör man annars dör man? nej, men något måste man ju göra, jobba eller plugga. Pappa sa fint till mej - "du valde att jobba me musklerna istället för med hjärnan" - Lite sant är det ju, men något gör jag iaf.
 Hade jag haft ett liv om jag bara satt hemma dag in och dag ut?
 Någon där ute som läser mina fattiga rader - vad skulle Du säga ett liv är?




Kommentarer
Postat av: sandy

ett liv är att vara lycklig LARA inget mer inget mindre!! hahaha är du lycklig bruden :P? puss

Postat av: laki

laki är lycklig, så gott som ;P jag har inget annat liv att jämnföra :) ÄR DU ALL HAPPY?!?! ses vi på KEBA?! JAAAAAAAA,

2007-03-06 @ 19:33:47
Postat av: Anonym

det man gör det till! Och meningen med livet är LYCKA! Hur man däremot uppnår lycka e olika för olika människor!

2007-03-06 @ 21:44:04
Postat av: Sneki

Du är utmanad :) kolla min blogg

2007-03-08 @ 18:44:30
URL: http://snekis-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback