Desperat Laki - Sandy Söker BoteMedlet


så kan man beskriva Sandras och Min disskussion igår via msn och bloggen. Vad go Sandy är!
va kom vi fram till då? att alla killar i Jkpg är - fråga Sandra om hennes liknelse - nåt i stilen med skit iaf :P
vi sa även att jag vill ha en mörkhårig me blåa ögon ( me like när det är kontrast då va) och han ska förstå sej på min humor (lycka till me det) haha

Cherie och ja satt i köket och pratade för någon dag sen. Vi snackade om att vara en cool mamma eller mormor/farmor - jag skippade ju hela mamma delen  och kläckte - "Jag ska fanimej bli en grym mormor!"
Cherie skrattade bara åt mej och sa - "hallå, först måste du hitta en, gifta dej, skaffa barn och sen ska barnen skaffa några!"

vägen dit är ju lång - kan jag bara få ta ett ministep in i själva..grejen.. här glor man ju bara på andra, sina kompisar som är förlovade, bor ihop,
kille här och kille där. jag är bara mobbad. kräsen? neeee

jag vet inte vad jag vill
min teori är iaf

- Det du inte kan få
det vill du ha
och när du fått det
 vill du inte ha det längre


det stämmer in på många saker måste jag säga

Sandy börja idag me din Jakt efter My Man!
Make me look good with youre words ;P



Kommentarer
Postat av: sandy

hahaha alla killar är fulara än skitet under mina skor elr nåt, så känns de ialf idag :)
jo men på LÖRDAG efter blir nog bra !! hahahah shit ja ska börja ragga, de blir nytt pojektarbete i skolan : KAN MAN HITTA DRÖMKILLEN PÅ TVÅ ÅR?! haha vi får väl se ;)
Puss babo

Postat av: lara

Mah innen två år sa vi ju!! NU NU NU!!!! hahah ändrade planer!!! vi hörs under veckan babe!

2007-01-29 @ 23:23:53
URL: http://lakistar.blogg.se
Postat av: sandy

hahahah okeujokej, men troru ja kan htta en på en halvtimma elr? give me some TIME womaan !! hahahahha :D puss aa de gör vi !!

2007-01-30 @ 11:27:51
URL: http://thelittlesandy.blogg.se
Postat av: dragi

woohoo ceca here we come....

2007-01-30 @ 11:53:56
Postat av: lara

nej inte på halvtimme, då blir det ingen kvaliteee på dom ;P i will give you time :D

2007-01-30 @ 23:22:20
URL: http://lakistar.blogg.se
Postat av: sandy

tack, I apriciate it elr hur faaan de stavas :D

2007-01-31 @ 19:25:40
URL: http://thelittlesandy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback