Borata


Jag gillar att skriva, men ändå så har jag inte uppdaterat mina fina blogg på ett tag nu.
det är för mycket tankar jag bär på att hade jag skrivit ner allt, hade Ni stäpmlat mej som Sajko.

jag hade kunnat skriva och skriva allt jag hade på hjärtat, men för vad? orden som hade skrivits ner här, hade varit bättre om dom skulle sagt till personen i frågan. jag vet även att han eller hon som hade behövt höra orden som jag bär omkring på, skulle ändå inte göra det.

tack och lov för mina kompisar! tannaz, min Borata, vilken kvinna! ett sent samtal igår slutade med tårar av skratt. jag som bara ville somna lättare. jag somnade iaf med ett leende på läpparna. ME LOVE

- Tanni  "Can't touch that! "
- Kitinski
"Please, touch that! "
- Laki "
Touch that!"

- Tanni " Almost "
- Kitisnki
" Never "
- Laki " Always "


Tannaz  är den kvinnliga versionen av Borat, som en kläckte :)


julen över
nyår här
halmstad

Gott Nytt År!

Kommentarer
Postat av: Tanni

hahahahahahhaa yeeeez me laaajjk...

Laki: oops I did it again
Kitinski. oops I missed it again
Tanni: oops I dissed it again

Well U Like? Me Like? Hi5!!
My LOve

2006-12-30 @ 14:24:17
Postat av: till tanni

haha så himla bra pch så himla rätt oxå! hehe- hoppas du mår bra. you disser ;P kiss

2006-12-30 @ 17:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback